Yasasinanneolmak benim çocuğum olmuyordu, 6 senelik korunmasız ilişkiye rağmen, tedavilere rağmen olmuyordu. Bu tedavisiz olan biraz mucize olarak gördüğüm bir bebek, ramazanın mucizesi olduğuna inanıyorum ramazan ayında hamile kaldım. Berat gecesinde ani kalp durmasından abimi kaybetmiştim. O yüzden hiç planlama şansım yoktu bu bebeği:)) siz bir astrolog olarak yay burcu çocuk istediyseniz iyidir bu burç diye
Düşüneceğim:)))) etrafımda pek yay erkek bebek yok. Hatta hiç yok :)) İnşallah kaderi bahtı herkesin çocuğunun güzel olsun benim çocuğumun da güzel olsun çok istiyorum. Her anne gibi 🤲🏻Kısmetse doğum gerçekleşince size yazacağım, güzel yüreğiniz ve mesajınız beni mutlu etti çok teşekkür ediyorum 💐