BMA 00:00 itibariyle tam 100 günümüz kalıyor insaAllah tabi normal mi sezeryan mı belli değil ee hanimlar durunlar nasil bizim cinsiyetimiz erkek adimiz Muhammed Ali olucak Allahin izniyle insaAllah neler aldınız hazırlıklara tam gaz devam mi🤰🏻❣👶🏻🙈
BMA Ayssiirraa valla ben herşeyini aldim diyebilirim az birşeyi kaldı onlarida eşim biraz daha bekliyelim diyo bana kalsa alırım hemen 🙈
BMA ikinciprensimgeliyor ay valla benim belli değil epilepsi hastasiyim noroloji doktorum ne derse o artık ona kalmış buara gitmeyi düşünüyorum hayırlısı insaAllah cinsiyetiniz nedir🤗❣
BMA Ayssiirraa inan bende aksine cok sabirsizimdir ilk hamile olduğumu öğrendiğimde gidip hem kiz hem erkek bebis giyebilicek şekilde 5li takimlardan corap ayakkabı almıştım 🤦🏻♀️😍
Aysegolcuk 00.00de son 64 gün 🥰 kızım oluyor ismi Amine Elif olucak benim hazırlıklar bitti sadece bakım ürünler kaldı bezler Bebek yağı şampuan falan rabbim hayırlısıyla kucağımıza almaya nasip etsin amın 🤲🏻❤️
ikinciprensimgeliyor Ben☺☺☺normalde 113 gun ama ikinci sezeryanim oyuzden 100 gun🤗 oglusum olcak yine kismetse Adı Demir olcak meleğimin Ilk melegimin adı da Cantug🤗
BMA ikinciprensimgeliyor Rabbim sağlıkla kucağınıza almayi nasip etsin insaAllah herseyin hayırlısı benimde sezeryan olma ihtimalim var bakalim ne olucak🤗😍
ikinciprensimgeliyor Kiyafet isi hazir bitti o hazırlıklar.abisinden kalanlarda cok isimize yaradı.simdi sadece sampuani biberonu emzigi falan kaldi.bugum bez aldik 2 numara molfix 124 tanesi 54 liraydi.kacirmadik
BMA ikinciprensimgeliyor gercekten mi nerden aldin canim baya uygun tanıdığım birisi 3 numarasini 35 tl ye aliyor icinde 40 tane falan var diyodu molfix
ikinciprensimgeliyor Valla canim burda yani adanada beyazel market var.toptancilar carsisinda.ordan aldim 2 numara 124lu 53.90 di.1 mumarasi vardi 184 tane oda ayni fiyat ama onu almadim ne olu ne olmaz.kuculur elimde kalir diye
BMA ikinciprensimgeliyor aynen canim 1 numarası cok gitmiyormus ama 2 numara iyimis ya ben istnbuldayim