PapatiA Kızlar bu sefer isim koyma sırası bence lütfen yardımcı olın aklımda hiç bısey yok tek isteğim ogluma uygun olması adı irfan mert fikir lütfen
Emlly PapatiA ay benim oğlana da bi isim bulamadık akrabalarda neredeyse bütün isimler bizde aynı olsun istemiyoruz mert Can istemiştim eşim beğenmedi bu ara Demir düşündük bende bilemiyorum ya doğuma iki ay kaldı 🥹
PapatiA Havin49_ yani değil tabi ama bi kafama yatacak bulamıyorum herkesin koyduguda olsun istemedim
Ftmtncy PapatiA 8 gün sonra doğacak oğluma Cihangir ismini koyacağım inşallah ilk oğlumun adı da mahir iki isimi de çok severek koyduk fikir olur belki
Maviice Arda, Emir, Yaman Sanki Mertle uygun gibi geldi bunlar. Yani m harfi ile mi başlasın yoksa anlamca mı benzesin? Anlamca benzeyecekse Yiğit uygun olur herhalde☺️
Sidal PapatiA bence yiğit koyun benim de ilk oğlum yiğit ege ikinci yolda oda mert olacak eş anlamlı isimler yağız da uyumlu yiğite ama yağıza ısınamadım size de fikir olshn