ghostty mislinaa2 birisi sigara içiyorum dediğinde içiniz gerçekten rahatlayacak mı. Lütfen içiyorsanız hem kendinize hem bebeğinize zarar veriyorsunuz.
melissa_cicek zynptstn Bu konu da çok korkmuştum ama 15. Haftada boyadım hiçbir sorun olmadı doğal boya ile falan da boyamadim bu arada sadece maske taktım o kadar 18. Haftaya girdik çok şükür bir şey yok 12. Haftadan sonra doktorum önermişti sakın boyama çocuğa bir şey olur diyenlere çok şey yapma uzmanlar bile 12. Haftadan sonra öneriyor sonuçta
ayseveysel biranneadayi1 çoğu doktor diyor boya plesantadan bebeğe ulaşması zor ama her doktor farklı düşünüyo bu sefer gebelerin kafası karışıyor
biranneadayi1 ayseveysel ben gebelikte 2 kere boyadım birini 14. Haftamdı, diğeri 33. Haftamdı. Ama doğduktan sonra hiç boyamadım , süte direkt geçiyor hani doğumdan sonra 1 yıl emzireceksen 1 sene daha boya yok demek bu
sirius8 zynptstn bende aynıyım saçlarım bembeyaz hem de boya istiyor kaşınıyor ama direniyorum yapamam hamileyken zarar olur diye. Bende saç rimeli kullanıyorum en azından baya bi kapatıyor ve sadece aralarda tek tük beyaz varmış gibi gösteriyor tavsiye ederim
ylnydgd zynptstn 12 den önce yasak organ gelişimi var en kritik dönem. 15te boyattım ben amonyaksız boya ile
zynptstn ylnydgd boyamıycam öyle diyorlarsa vardır bir bildikleri şey yapıcam saç bandı takıcam sürekli artık
Sayke zynptstn benim doktorum çok rahatsız olanlar için 16.haftadan sonra önerdiğini söyledi. Ama yine de boyanın bebeğe direk zarar verdiğinden çok emin konuştu.
Zumruduanka160 zynptstn ben dokuzuncu aya girince daha yeni boyadım amonyaksız boya ile o da doğum için fotoğraf çekilince beyazlarım görünmesin diye. Bebeğin sagligindan önemli değil bence görüntümüz
Zumruduanka160 mislinaa2 Geçen gün hastanede biriyle konuştum daha günü gelmemiş ama acil yatış verdiler bebeğin de gelişim geriliği varmış sigara kullandığım için dedi
zynptstn ayseveysel haklısın canım en iyisi boyamamak idare edicem artık ne yapim kötü gözükecek biliyorum ama bant artık yada bir şekilde kamufle edicem
ayseveysel zynptstn bende aynen öyle düşünüyorum psikolojik olarak iyi hissetmiyorum bu konuda ama bi yandan da korkuyorum. Bazen diyorum acaba perukmu alsam