Oluyo öyle bazen aşkım bende geçenlerde aynısı oldu 22+1 im doktora koşa koşa gittim bebek içerde oynuyordu 🤦🏻♀️ uyuyor olabilir bazen çok hareketli oluyor yoruluyor olabilir takip et hareketlerini yarina kadar olmadı git yarın sabah için rahat etsin