28 haftalık hamileyim 26 haftalıkken idrar yolu enfeksiyonumun olduğunu öğrendim tek kullanımlık toz verdiler suyun içine döküp içmelik onu kullandım bugün tekrar idrar verdim halen idrar yolu enfeksiyonum var böyle bir sorunu olan varmi ya da nasıl bu enfeksiyonu yok edebilirim neye dikkat etmeliyim sizin varsa nasıl geçti bilgisi olan yazabilirmi?