Ikosa Kızlar tüm gün bebek mideme saplandı kaldı sanki cok agrıo gerildim de catlıcam nerdeyse. Neden oldu sizce bi bilgisi olan var mı 😖😖
Buse1907 Ikosa Yok kuzum korkma, birşey olmaz Allah'ın izniyle. Ama çok zor oluyor. Benim hiçbir şey, yiyip içesim gelmiyor. Mide ağrısından da, geberiyorum resmen. Neyse ki dr şurup verdi de o biraz rahatlattı, 2-3 gündür.
Ikosa Arminannesi 28. Haftadayız hiç olmamıstı böle ilk kez yasadım. Göbegimin üstünde mideme saplandı bebiş. Dünde kalbi için ultrasyona girmiştim baya zorlandım korktum ondan 😥
Buse1907 Ikosa Rica ederim canım. Çok rahatsız olursan, doktorunla iletişime geç birşeyler önerir muhakkak.
Ikosa Buse1907 tmm cnm. Allah sana da şifalar versin gebeliğini de dogumunu da kolaylastırsın inşallah 🤲😌
Buse1907 Ikosa Amin canım. Ben son aydayım, bebeğim normal doğum pozisyonuna dönsün ve sağlıkla gelsin yeter. Baş yukarda olduğundan, sezeryan günü verdi doktorum. İnşallah döner de, gerek kalmaz..