Dikiş atılalı 6 hafta oldu suan 26+3 haftalık gebeyim. 3 gündür ciddi kasık ve karnımın yanları ağrıyor arada dikiş yerim sızlıyor ve kasılmalarım oluyor acile gittim ultrasonda her sey normal denildi nst ye baglama gereksınımı duymadı ben bi gariplik oldugunu düşünüyorum sürekli karnım sertleşiyor ne yapacağımı şaşırdım fikir verebilir misiniz? Korkuyorum.