mavi123_ Vala bende henüz doğurmadım hala ağrıyor ilaçsızda geçmiyor benim 30 haftalık olduk bebek büyüdükçe baskı da arttı mideme ağrı dayanılmaz oldu mecburen doktora söyledim artık zaten bebeğe zarar verecek herhangi bir ilacı doktor da vermez günde 1 kez içiyorsun. Yine tabiki yediklerine dikkat ederek biraz ağrısını azaltabilirsin. Daha çok haşlanmış olarak yiyecekleri tüketmen lazım mideyi yormayan şeyler yemek gerekiyor. Acılı baharatlı yağlı yiyeceklerden uzak durmak gerekiyor asitli şeyler hatta mandalina portakal gibi narenciye ürünlerini çikolatayı bile kesmek gerekiyor başka türlü düzelmiyor canım yoksa. Hamilelikten önce de mide ağrılarım oluyordu benim kesin çözüm yediklerine dikkat etmek kuzum. Evet reflü de öksürük oluyor canım fazla asitten dolayı