Mutlubiriol
Ben de 13 kasım da regl oldum 16sında iyileştim 17 kasımda da ovülasyon testlerine başladım uygulamada 25 kasım pik gösteriyordu ben de 24-25-26-27-28-30 kasım değerlendirdim ama yumurtalamayı 29 kasım da gördüm ondan o kadar çok denedik ilk kez kullandığım için çok bilmiyordum 30 kasımda da lh düşmeye başladı çatlamayı görünce de 24 saat içerisinde yaşadığını ilişki hemen tutabiliyormuş ben de 30 kasım sabahı da yaşadım 1 aralığa bağlanan gece de yaşadım ve 1 aralıkta tekrar test yaptım tamamen yumurtam çatlamıştı şimdi döllenme 1 aralık olarak sayıyorum 12 gün sonra test yapıcam bakalım çıkacak mı bat 10 aralık ama yumurtalama geç olunca adeti de ileri atıyormuş İnşallah bu ay pozitif görürüz🥹