Merhaba, pcosluyum, reglim düzenli olur. İlk defa bu ayın ortalarında kanama oldu fakat regl gibi koyu kırmızı olarak değil iki üç gün açık kırmızı kahve şeklinde oldu. Test yapmaya korkuyorum negatif görürsem yine diye.Regl 4 gün gecikti test yapmalı mıyım sizce?