remse46 süreç kimine göre kolay kimine göre zor, kimi kısa bir süreçte olumlu sonuç alıyorken kimisi defalarca denemek zorunda kalıyor. Umarım siz en kolay şekilde başarırsınız 🙏🏻 Ağrı ve acı bence o kadar da ön planda olan bir şey değil, psikolojik ve maddi boyutu daha ön planda. İğne konusuna gelince bazen hiç hissetmiyorum bazen de acısa bile saniyesinde geçiyor. Transfer öncesinde günde 1 iğneydi diye hatırlıyorum kendi vurduğumuz, sonrasında da günde 2 iğne şeklinde devam etti birini kendimiz yapıyoruz diğerini aile hekimliği/hastane, ama bazen gitmişken ikisini de orda yaptırıyordum. İğne konusunu kafanızda büyütmeyin o bir şekilde halloluyor, siz sürece odaklanın. Bir de bence doktorunuza en baştan sorun bu süreçte hangi araştırmalar yapılabiliyor, hangilerini önceden yaptırsak daha mantıklı diye (örneğin kan pıhtılaşması testi gibi). Evet ilk etapta ekstra masraf yaratır ama olumsuz bir sonuç alma ihtimalinizi azaltmış olursunuz.