İyi aksamlar kizlar yasim 28 kurtaj sonra gebelik olmadi 1 senedir sebepsiz olmuyor amh 4 spermde sorun yok hsg de iki tup acik ama sagdaki gecis sola gore daha zayif 3 kere klomen + catlama ignesi 2 kerede asilama yaptirdim bu surecte ocakta tup bebek dusunuyorum sizce sansim nedir yasadiklarinizi anlatmanizi cok rica ederim