fetal dna yaptırdım eskiden email olarak geliyormuş şuan form değişmiş artık direkt doktora gidiyormuş ama bende öğrenmek istiyorum mesela ne zaman gidecek kargoya vs hiçbir bilgi yok kargoya verildi mi şuan bakılıyor mu falan filan anladınız beni. sadece sonuç gelince doktor beni arayacakmış :/