zeryaaa Kızlar 32+2 deyim bebeğim 2 hafta önden gidiyor doktor 34 le uyumlu dedi.erken mi olur doğum.Çokta korkuyorum ilk doğumun normal di ama çok zordu.
beyzzsenturkkk zeryaaa 38+6 da doğurdum 7. haftadan beri 2 hafta öndeydi kızım gelişimi iyi demek bu erken doğacak demek değil erken doğmuyorlar yani
Havin49_ zeryaaa hep 2 hafta büyüktü 39+5 te doğum yaptım erken doğum riski taşımıyor sadece bebiş tombik oluyor biraz
Daisyy000 zeryaaa Sezaryen olacaksanız çok problem değil ama normal doğum olacaksa yediklerinize dikkat etmenizde fayda var,benimkide iri bebek 34+4 3 kg/50cm idi ,şimdi 36yım çarşamba muayenem bakalım.. Ama zaten sezaryen olacağım için problem değil