esmanur3406 Kızlar awox testıme bakar mısınız reglime 2 gün var test yapayım dedim silik çizgi görüyorum siz de goruyor musunuz
novasky esmanur3406 bende 2 gün önce bu marka testi yaptım böyle gösterdi 2 gün sonra yani bugün yaptım baya net çıktı hayırlı olsun canım var ama beta daha düşüktür
mislinaa2 esmanur3406 Silik var bence ama sabah ilk idrar ile yaparsan kesin sonuç alırsın bende akşam üzeri yaptığımda bu şekildi sabah gidip ilk idrarımla yaptığımda net olarak gözüktü
samira555 esmanur3406 bende sabahta akşamda yapmıştım böyle silikti 24 le öğrendim şuan 28 haftalık hamileyim 🥰🥰
Esrasrgn esmanur3406 evet silik çıkmış ama çokta silik değil adet günü daha silik çıkan insanlar var burda geç döllenme olur her şey olabilir ama senin net görünüyor 🥰
samira555 esmanur3406 aynen öyle bende erken öğrenmiştim 24 le adet günün geçince daha iyi olur iki günde bir kan verip takip edilir sonra kese bebiş kalp atışı sırayla gidiyor öyle 🙂