Dila0123 Merhaba anneler ben bebek arabası olarak kraft osloya karar verdim ayın 11.de e bebekte indirim var alan yada kullanan varsa fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim ☺
Homozigotmutant Dila0123 kullanmadım şimdi inceledim gerçekten güzel görünüyor özellikle öndeki tekerler tek olunca kullanımı çok pratik oluyor fiyatı da iyi yanı ucuz değil 😊