@Hacerstylmz Bana çarşamba öğleden sonra 2 de verdi perşembe 10 da doğum yaptım ama sadece cok aşırı sancıyı su patladıktan sonra çektim öncesinde sanci olmadı sadece yumuşatmak icin hafif doz verdiler doğuma yakın 1 saat falan yüksekti.Korkma o sanci sadece doğum masasına çıkana kadar sonrası cok güzel bi anda hersey bitiyor ben yürüyerek çıktım