ikosunbebisi 🥰🥰🥰 ay gerçekten mi, adınıza çok sevindim) hayırlı olsun. Normal hamilelikten ne farkı var mesela 2 kez doğum yaptım ben hamile olduğum zaman yani erken haftalarda hiç karnımın alt kısmında ağrı yani gerilme hisi yoktu bu sefer 4 haftalıkken daha çok küçükken karnımın altında ağrı his etmeye başladım, karnımıda dolu hisediyorum sanki 4 değil 12-13 haftalık gibi vs