ilaydarabiaoz Hanımlar Üçü de verilen Dakika içinde ikinci çizgi çıkardı (5-20)dk içinde testte öyle yazıyor sonrasında artimedn erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bu arada reglime 4 gün var 10 dpoum🌸
Havin49_ ilaydarabiaoz ben üç tame artı med yaptım üçüde pozitif iki saat sonra regl oldum iki ay sonra bidaha lazım oldu eşime artımed alma dedim unutmuş artımed aldı test bozuk çıktı asla güvenilir bi marka değil
novasky ilaydarabiaoz benim de 4 gün var canım testim profilimde var bende daha netti kan verdim bende hamileyim
ilaydarabiaoz Esma006 bulunduğum yerde sadece bunlar vardı köyde yaşıyorum olmadı galiba kan vereceğim artimed yalancı pozitif dediler bende o bile yok😂🫣
ilaydarabiaoz penbe_karisi öyle yapcam canım şuan zaten daha yumurtlama sonrası 10.gun çok erken yani belki artimed almadı çünkü HCG ölçümü 25mis ama bebetime strip 10-12 düşüklüğünde algılıyormus
ilaydarabiaoz novasky hiç belirtim yok regl belirtileri var ama iksiide aymi sadece affedrsin ayı gibi açım😂😂
nurgunes1712 Beta 10 binken normal test yaptım kopkoyu 2 çizgi çıktı bu artimed erken gebelik testi silik çıktı cidden saçma sapan bi test ya genel olarak özelliğimi silik çıkması bilmiyorum ama 10 bin ikende silik çıkmazsın yani
ilaydarabiaoz ilaydarabiaoz nurgunes1712 ayy walla yaa delirme garantili iki tane daha test harcadım onun yüzünden 😂😂🤦🏻♀️
ilaydarabiaoz superstar_00 bende bu strip testler hiç vermedi geçen ayki kimyasal testimi 6da çok silik ile yakalamis