yml03 22+4 haftalığım yaklaşık 2 haftadır hareketlerini hissediyorum ama sanki çok aşağıda Bebek sürekli aşağıdaymış gibi geliyor bana . Bunu yaşayan var mı aranızda
seydaky yml03 bende çok araştırdım bunu normalmış canım 17. Haftadan beri hissediyorum şuan 22+4 hem karnımda hem kasıklarımda hissediyorum sürekli değişiyor :)
pamuksekerm yml03 benimde bugün tam 20 oldu bende bazen kasiklairmda nazende alt marin bölgemde hissediyorum
BlackFish2113 benimde öyleydi. kasıklarımın üstünde hissediyordum. 27. haftadayım şuan göbek deliği ile kasıklar arasında gidip geliyor. Doğrusunu doktor bilir tabiki ama normal geldi bana bu durum
seydaky İnan bazen tam vajina bölgemde hissettiğim bile oluyor🤭🤭 ama tabi kontrolünde doktoruna sormakta fayda var gönlünü rahat tut