Ayseee34 evet çok şükür tuttu. Evet daha erken sizin aşılamadan 13. Gün sonra kan verdim 227 çıktı. Belirti olarak kasıklarımda ara ara bicak batmasi gibi ağrılar oluyordu bazen tek taraflı bazen iki tarafdada bide göğüslerim hassaslasti dokunamadm bir süre sadece bunlar vardi bide kan testi vermeden beş gün önce grip oldum birazda öyle anladim vücut bağışıklıgi düştüğü için grip gibi rahatsizliklar oluyor cevremdeki çoğu kişide böyle öğrenmişti