istkizannesi Sis Eylül çok güzel canım,Eylül’de doğuracak olsam koyardım😍 Alakası yok tabi ama öyle düşünüyorum yine de
Sis istkizannesi hazirana geliyor benim dogumum:) o ay diye değil bende cok beğendiğim icin koyucam canım😍seninde gönlüne sinen olur inşallah
istkizannesi defnekrmn adıyla gelsin kuzum,etrafımda fazla diye elemek zorunda kaldığım isimlerden biri ama çok güzel
Karamell istkizannesi bizde henüz netlestiremedik tek isim istiyoruz kocambey doğduğunda yüzüne bakalım öyle karar verelim dedi bende kabul ettim 😂isimlerimizde Zeynep Amine Hafsa
Masalfatma Karamell zeynep en guzeli bence hem kulaga daha hos geliyo hem soylemesi kolay cocuk ismi sorulduğunda söyleyebilmeli 👍
istkizannesi defnekrmn ahh ahh benim kanayan yaram bu konu. Ben Nefes istiyorum önünde Ela ile olabilir,veya başka bir isimle. Ama yakınlarım hep olumsuz yorum yapıp baya üzdüler beni son günlerde. Kaldı öyle havada😔
defnekrmn istkizannesi siz isme karar verin soranlara söylemeyin doğunca ögrenir siniz diyebilirsin ☺️ O zman kafan rahat olur ve kimse niye onu koyuyorsun vs vs demez 😉 benimde yakınım benim çocuğuma koyacağım ismin ikisinide kızına koyunca anladım ki kardeşin bile olsa söylemeyeceksin ☺️