Beyazem- abla Eylül’de bir düşük yaşadım reglm duzenliydi Ekim Kasım’da regl oldum aralığın 15 inde olmadım 22 Aralık’ta doktora gittim kan verdim prolaktinim 26,77 HCG değerim 4,26 prolaktinim yüksek ciktifi için dostinex verdi 30aralikta tekrar gittim kan verdim prolaktinim 0,661 HCG değerim 574,88 30 aralıktan sonra yılbaşı vs oldu sisteme giriş yaptım ara ara sonucum sistemde yoktu 30 aralıktaki bu süreçte bn ilaç kullanıyordum prolaktin için eğer hamilelik varsa o ilaç zarar verirmi bebeğe