nhlygz bende 5+4 ten beridir multivitaminli folik asitlerden kullanıyorum. En son içtiğim çok mide bulantısı ve kusma yaptığı için doktorum ı mom omega kullanabilirsin demişti 24+4 şu an hala kullanıyorum benim doktorum doğuma kadar kullandırıyor. Hatta diğer markalar dursun elinde doğumdan sonra bile devam edebilirsin demişti🙏🏻🌸