Geçen hafta kalp atışı diye gelen ses belki de kesenin etrafındaki damarlardandı da dedi doktor. Böyle bir şey mümkün mü, olabiliyor mu yoksa doktor beni endişelendirmemek için mi dedi bilmiyorum artık. Bu özel hastanede gittiğim bi doktor. Yarın da şehir hastanesinden randevu aldım oraya gidicem. Bugün vajinal muayenede baya bi baktı doktor Yarın da bakacak olsalar sorun olur mu ki