bba0110 bende cuma günü gitttim lekenme ve kanamadan ötürü doktor baktı 6+5 te kalmı ş normalde 10 hafta üzeri olmadı gerekiyordu ilk başlarda geç döllenme dendi bekledik kalp atışını ama bi türlü duyamadık cuma günü sağlık gebelik oldg söyledi doktorum kendiligindende düşebilir dedi kürtaja gerwk kalmadan bu akşam düştü elhamdülillah sancımda olmadı fakat kanamam bayagı oldu ne kqdqr sürer ortalama bilmiyorum