Leontiine Helink ay ben tarih almadım daha belli değil doğum şeklim 35 haftalığım şu an ama hep içimden 25 aralıkta gelecek gibi hissediyorum eğer öyle nasip olursa aynı gün olurlar 😍😍
Deletedmom_8793 Helink hakkınızda hayırlısı olsun ama keşke bir hafta daha beklerseniz de yeni yıl tarihli olsa doğum tarihi çünkü ileriki okul hayatında birkaç gün için kendinden büyüklerle aynı sınıfta olacak
Helink Deletedmom_8793 artık okul kayıtlarında yıl bazlı değil haftalık olarak bakıyorlar ve 2.sezaryenim Dr dayanamayacağımı söyledi suan bile zorlanıyorum :(
QueenBahar_ Helink haftalarimiz yakınmış bende 34 oluyorum da onun için sordum Sağlıkla gelsin bebişin 🤍