Huzurunsesi3 Bizim köyde Hançer var ama erkek bi amcanın adı 😅 ilk defa kız ismi olarak duyuyorum. Hatta ben onu adamın lakabı sanıyodum hitap ederken ayıp olmasın diye söylemedim sonradan gerçekten hançer olduğunu öğrendim jdjd bence toplum buna hazır değil başka farklı isimler düşünmeni öneririm