momismom2 dmlclk33 5+6ym :) henuz doktora gtmedim iki hafta snraya randevum var bilerek geçe aldım gidnce hem.kese görünsün hem kalp duyulsun diye :)
bozkurt38 Kızlar bende 5. Haftadayim aslında son adet tarihime göre 7. Hafta görünüyor ama doktor geç döllenme dedi
zcvswgz 5+3 girdik çok şükür bugün doktora randevumuz vardı keseyi gördük haftaya da kalp atışını duyarım inşallah
symkleli 5+5 oldu bugün itibari ile sabah ilk defa gideceğim muaneye bakalım nasıl olacak ama inanılmaz derece de vücut kırgınlığım var resmen kemiklerim sızlıyor sizde de var mı böyle bir şey