Bebe Kizlar 38 haftalik hamileyim iki gündür göbeğimin üstü iki göğsümün hemen altı içerden sürekli titriyor neden acaba???
Reykzy Bebe titreme bende aşırı çok oluyo hıçkırıyor diyolar ama kesilme yok seğirme ve titreşim arası bişey
Sareee Bebe aynı şey bnde de oluyo 38+3 üm hıçkırık ritmik oluyo da bu titreme arada yapıyo böyle kendini titretiyor cok değişik
Cansu08 Bebe bende de oluyo. Doktora söyledim, gülerek bişeyler yapıyodur dedi içerde. Çok aydınlattı sağolsun. 😒
Pars Bebe 38+2 yim arada kendini titretiyor geçtiğimiz haftalarda da oluyordu arada.. nadir bir sey ama alıştım garipsemiyorum artık🤷♀️
Sibelemre Reykzy bendede oluyo kaç gündür sanki kalbim çok hızlı atiyo nefesim kesilir gibi oluyo 37.5
Sareee Bebe büyük ihtimalle doğuma hazırlıyo kendini canım çünkü hıçkırıkta bu haftalarda sıklaştı o doğuma hazırlıyo kendini diye biliyorum
Bebe Sareee herşey Doğuma hazırlanıyor diyorlar da ne gelen var ne giden😊 ben nisan ayına kalacam die korkuyorum
Dryatpzglu Bebe bende de oluyor arada 38+5 im. Korkuyorum çocuğa bişey oluyo diye ama normale dönüyor sorna. Hıçkırık yada kalp atışı gibi bişey değil bu. Doktoruna ikl soran söylesim 😄 ben unutmuşum son muaynede sormayı