Ben trisequens diye bir ilaç içmiştim 28 günlüktü hiç ara vermeden içen gerekli normalde ama bana hemşire her ilaçta 7 gün ara vermen gerekli demişti bende ara vermiştim hamile kalmışım.ara kanamam olmuştu adet sandım meğerse gebelikten kaynaklıymış doktora gittiğimde de 13 hafta 4 günlüktü oğlum şimdi 2 buçuk yaşında