Hkrtbg Gün embriyosu 9. Gün 71 beta ile öğrendim korkuyorum geçen sene de 100 un altında bir değerle öğrendim kürtajla sonuçlandı Benzer tecrübesi olan var mı acaba Sevinemedim doğru düzgün
btl194 Hkrtbg hayırlı olsun canım.iki gün sonra tekrar verince değerlendir istersen çok da düşük değil kendini strese sokma inşallah güzel ilerler 🤲🏻
Busranur_mnts Hkrtbg sağlıkla büyüsün canım tüp bebeği bilmem ama önemli olan betanın sağlıkla artması diyorlar benim klomenle çatlayan yumurtadan 9 gün sonra 25 çıkmıştı
bltt Ben 27 ile öğrendim şuan 14 haftalığız canım Allah kalbine göre versin biraz bekle tekrar kan ver 🙏🏻
Deletedmom_298 10.gün 100 olur ve güzel bir değer 10.gün değerin önemli içini ferah tut😊 sağlıkla kucağına al inşallah 🙏
Hkrtbg Deletedmom_298 hastane 9. Gün beta istedi erken mi istedi acaba İnşallah dediğin gibi olur. Allah kerim 🥰
Deletedmom_298 Hkrtbg benim doktorum kesinlikle 10.günden önce verme dedi kağıda da büyük harflerle yazmıştı 😅 sizin 6.gün embriyosu mu o yüzden mi 9.gün istedi acaba
Hkrtbg Deletedmom_298 5. Gün embriyosu Gerçekten çoğu yer 10. Gün istiyor niye ısrarla 9 dediler anlamadım. Boş yere stres üzüntü. Zaten tüp bebek anneleri yeterince stresli oluyor 😔
Hkrtbg Deletedmom_298 evet kendileri aradılar. 70 arada bir değer 100 ve üzeri görmek isteriz 2 gün sonraki artışa bakcaz dediler 😔
mislinaa2 Hkrtbg doğal gebelikti tesadüf öğrenmiştim hatta hiç beklemiyordum tam hayattan koptuğum anda mucize gibi belirmişti :)
Deletedmom_298 Hkrtbg stres olmayın çok güzel bi değer yükselicektir zaten yarına embriyo kalitesi neydi ilk transfer mi
Hkrtbg mislinaa2 oyy masallahh. Hep ihtiyaç duyduğumuz anda gelir derler. Tam zamanında gelmiş annesine 🥰
Hkrtbg Deletedmom_298 teşekkür ederim 🌸 Evet ilk transferim embriyo 5ab pgtli Geçen sene çok kötü şeyler yaşadım düşükten sonra. Korkuyorum o yüzden
Deletedmom_298 Hkrtbg çok haklısınız kolay unutulmuyor.. kalitesi de çok güzel hemde pgtliymiş 🫠🫠 Herşey yolunda gibi hissediyorum sizin sürecinizle ilgili öyle bi his geldi 🥰