Kızlar okb var bende ama düşünce takıntısı olanı hamilelikte daha çok depreşti 7 ay nasıl geçti cidden bilmiyorum aşırı yoruyor terapiye gideceğim bir yer yok burda başka şehre devamlı gidemem ilaç kullanmak istiyorum doğumdan sonra başına gelen vardır illa ki ilaç etki ediyor mu bir nebze çünkü beynim hiç susmuyor hamilelikte daha beter