Canım üstteki testler bende pozitif çıkmıştı alttaki test bana yapılmadı ama o da pıhtılaşma ile alakalı bi test sende sınırda çıkmış genetik testlerimde de faktör V heterezigottu.hamileyken oksapar 4000 ilk iğne kullandım ama bana yeterki gelmedi yeniden hamile kalınca iyi bi doktora gittim bana oksapar 6000 liğin bile yeterli olmayacağını söyledi ve hibor 7500 iğne,coraspirin ve kortizon ilaç verdi bebek tutunsun diye bunu da ana ve lupus testlerim pozitif çıktığı içindi Şükür şimdi 38 haftalık hamileyim sormak istediğin bi şey olursa yardımcı olurum çok araştırdım çok acı çektim ve herkese faydam olsun istiyorum