Merhaba 30+5 hamileyim doğum korkusunu nasıl yeneceğimi ve doğum şekline nasıl karar vereceğimi bilmiyorum doktorum bana bıraktı ikisinin de kolaylıkları zorlukları var biliyorum ama siz ne önerirsiniz tecrübeleriniz neler haftam daha erken ama şimdiden çok stres yapıyorum