seymakaynar Merhaba Kızlar 🌸 Ankara’da devlet hastanelerinde(özellikle Bilkent ) hangi doktoru önerirsiniz ? O kadar acemi doktorlarla muhatap oldum ki artık sabit doktorum olsun istiyorum.
aysgl330633 seymakaynar Bilkent’te normal gebelik takibini tek bir doktor ilerletmiyor her gidişinde farklı doktor denk geliyor ama perinatolojiye gidersen en azından belli bir doktor olur ben Bilkent’ten memnun kalmadım o yüzden Hacettepe ve özelde gidiyorum
Senacanblt_ seymakaynar bilkentte Fatma Salih kendisi ilgileniyor ve güzelce konuşuyor kendisi ilgilendiği için biraz randevu zor denk geliyor hemen doluyor onu, takip edin
Senacanblt_ seymakaynar Fatma Salih hariç, diğerlerine de gittim hepsi asistan v her gittiğinde farklı biri oluyor ama Fatma hanım tek bence uzun zamandır ona gidiyorumm randevuyu denk getirmeye çalışıyorum
momyy280_ Normal gebelik takibini bilmem ama perinatolojide Salim Erkaya ve zahit Ağaoğlu çok iyi geçen hafta salı sarkülaj atıldı bana bugün kontrolüm vardı zahit hoca dikişi de kendi attı kontrolü de birebir kendisi yaptı
seymakaynar aysgl330633 perinatolojiye kendi isteğim ile randevu alıp gidebiliyor muyum ? Doktorun yönlendirmesi gerekmiyor mu ?
aysgl330633 seymakaynar belli bi hafta öncesinden gidip başlatırsan gidiyorsun mesela ben hacettepeye gidiyorum 20 hafta öncesinden gitmek gerek sonrasında almıyor alsa da dediğiniz gibi doktor yönlendiriyor bi sorun oldu mu