Momyashley Kızlar selam 34+3 de bebeğim 2820 kilo çıktı çok mu fazla gebelik şekerim var kilo alımını nasıl yavaşlatabilirim
aysgl330633 Momyashley Maşallah doktor çok mu dedi ki bende 35+4teyim bugün öğreneceğim kilosunu 34+1 de 2390 dediydi
Daisyy000 Momyashley 34+4 3 kg/50cm idi şekerim yok ve zaten sezaryen olacağım o yüzden problem etmedim. Doktor 2 hafta önde dedi. Tahin,ceviz,meyve,hamurişi vs tüketiyorsanız kesin
prenses34_ Momyashley maşallah biraz irili bir bebek olucak demek ki bende 32 haftalık hamişim ve 31+3 de 2000 kg dedi doktorum bebeğe kilo aldırımını durdurmak istiyorsan tahin, muz, yulaf ve kaşar peyniri yememelisin 🙃
Momyashley Evet canım haftası ilerde şekerli şeyleri kes dedi zaten tüketmiyorum dedim meyve bile yeme dedi
zerya123 Daisyy000 maşallah 2 hafta değilde 4 hafta önde gibi genetik olarak sizlerde iri yapılı değilseniz. Mucize bebek sayılır
Hazalert Melike_mlke inanın hiç dikkat edip özellikle bir şey yemedim sadece her gün yumurta yeme alışkanlığımı devam ettirdim bir de meyve pek sevmem ama yemeye çalıştım normal porsiyonlarda
Hazalert Melike_mlke ilk bebeğimde neler neler yemiştim muz ceviz tahinpekmez yumurta ne duyduysam ama 2800dogdu😂 bi çocuk bi çocuğu tutmuyor galiba
Daisyy000 zerya123 36da başka bi doktora gitmek durumunda kaldım o kiloyu az söyledi,bilmiyorum artık kimin dediği doğru 🙂 Kendi doktorumu bekliyorum izinde.. Onun ölçümlerine güveniyorum ilk cocugumda 3600 dedi/3650 doğdu. Sağlıklı sıhhatli olsun yeter ki hayırlısı 😌