GamzeAkova sabah gttim ac karnina kan verdim 1 tup sonra esim glikozu aldi 75 gr oldu bnm ictim hemn 1 dikiste snra telefon alarmimi kurdm 1 saatte rca ettim hastanedekilerden bi sedye ayarladilar yattim uzandm telefonma baktm 1 saat sonra gttim tekrar kan verdim 1 saat sonra tekrar kan verdm ve kahvaltimi yaptim yani ac karnina 1 kere ilaci icince 2 kere kan vriliyor 1er tup