hilu Göğsümün hemen altından şişiyorum 6 aylık karnım şu an bana da zaten bi garip geliyordu sonra bir tanidigim aaa senin üstünden çıkmış ne garip falan dedi. Neden bu sekilde anlamadım sebebini zaten benim hamilelikten önce de göbeğim yoktu ama üstünde bir sertlik şişlik vardı çok minik belli olmayacak kadar acaba yapısal olarak mı böyle büyüyor bilemiyorum https://ibb.co/C5CpNvXD
Boysmom2 hilu Doktorunuz bi sıkıntı görmüyorsa asla kimsenin lafına bakmayın sinir oluyorum şu millete yaaa hamilelerin psikolojisini bozmaktan başka bi şey yapmıyolar bana da ay karnın niye aşağıda ay niye böyle sivri bilmem ne saçma sapan konuşuyorlar
bkb35 hilu mide rahatsızlığınız var mı benim var mesela ve bu şekilde büyüyor. Hamile kalmadan önce de midem şişti hamilelikte orayla beraber büyüyor. Önceki de öyleydi hiçbir sorun yaşamadım ben
whitee00 hilu Bebek büyüdükçe bağırsaklarınız ve mideniz yukarıya doğru itiliyor haliyle, iç karnınız dar ise dışa doğru böyle çıkıntı olması normal bence
zerya123 Bebeğin duruş şeklinden kaynaklı olabilir. Doktorunuz bir sorun gormedikten sonra kimsenin sözüne bakmayın. Sizin genetik yapınız fiziksel özellikleriniz vs etkiler karnınızin şeklini
hilu zerya123 belki de evet çünkü 1 kere o üstüne kısımda hareketini hissettiğim oldu.Bugün de sanki ekstra bir şişlik var demektir ki dediğiniz gibi pozisyonundan.Doktoruma da hiç özellikle sormadım ama kontrollerim hep normal ilerliyor bir terslik yok
Boysmom2 hilu Her kadının vücudu farklı hamileliği farklı , her bebek farklı yani başkasının karnı öyle diye seninki de onun aynısı olmak zorunda değil bebek nerde rahatsa hep orda durur yeri gelir yer değiştirir çok normal sakın kafana takma stres yapma
hilu Boysmom2 öyle gercekten takmamak elde olmuyor bir noktada düşünmeden konuşan çok oluyor. Teşekkür ederim
hilu bkb35 aa evet gastrit vardı bende öksürüğü kronikleşmişti doktor doktor gezdim en son mideden çıktı. Bazen karnım da hamile gibi sisiyordu bu şekilde üstten alta kadar. Hiç aklıma gelmedi bu
bkb35 hilu evet o yüzden bende de gastrit var hep şiş midem hatta biraz baharat yiyeyim kola içeyim falan hemen şişer kocaman olur. Üstüne bir de çölyak oldum bu seferki hamileliğimde daha da şişim ☺️ o yüzden korkmayın bebiş sağlıklı olsun yeter ki 🙏🏼
anneoluyorummm103 hilu bebeğin duruşundan ya poposu ya kafası oradadır. Benimde midemin olduğu yer çok sivri duruyordu son 2-3 gündür doğum için egzersizlere başladım düzelmeye başladı 😂
hilu bkb35 sağlıklı beslenmeye calisiyorum ama kola , kahve falan tüketiyorum şu ara çok tükettim.Bu ara iyice dikkat ediyim ben de. Teşekkür ederim inşallah size de sağlıklı günler dilerim 🙏
baharbahce27 hilu ben bir gariplik göremedim. Yapılan yorumlara kulağınızı tıkayın lütfen. Doktorunuz herhangi bir şey demediği süreci normaldir yani benimde karnım çok yukarıda. Her vücut ve hamilelik farklıdır kıyaslanamaz
nergiss123 Bebeğiniz erkek mi? Benim de aynı boyleydi ilk hamielligim ama normal yani. Gogsumun hemen altindan buyuyodu. Kafası yukardaydi donmedi hic sezeryan oldum.
eslem2121 hilu bi terslik olsa doktorun muhakak görürdü ultrasonla bakıo adam dışarıdan görüpte laf edenleri takma ağzı olan konuşuyor onlar söyleyince insan daha çok takıyor
nergiss123 hilu Ondan olabilir ve hala dönmediyse bu şekilde oluyor. Ya ben zor nefes aliyodum boyle oldugu icin.