yesilimsii orhismommmmmm sonuçlarım güzel çıkmıştı çok şükür gittiğim hastanenin anlaşmalı oldugu bir kurumdu araştırmıştım geçmişi olan bir kurum
Gulaydgncy orhismommmmmm ben eskisehir osmangazi üniversitesinde yaptirdim. Haziran temmuz gibi 2 haftada geldi sonuçlar 1500 liraya yaptırmıştım zam gelmisti ama 3000 civarı bi sey olmuştu.