Koyu olan ayın biri diğeri ise ayın 30 yaptım ikisini değerlendirdim size sadece pik ve çatlama olan resmi atom yaptım başka çubuklar var onları eklemedim kızlae sizce ne yapmalıyım hani yeterlimi bu kadar herşey Allah’ın elinde Allah ol derse olur dua edin bana akıl verin 😅🫶🥹