cnsubtlcnc Merhabalar. Ben tüp bebek hastasıyım. Ve şu an altı haftalık hamileyim kan testim de gebelik pozitif idrar testi yapıyorum tek çizgi negatif böyle olanlar var mı başına gelenler?
Dilaaayy15 cnsubtlcnc bazen idrar testleri yanlış çıkarabiliyormuş yani kaset testler en doğru sonuç kan sonucu
zerya123 cnsubtlcnc ben 10 haftalık hamileyken dahi idrarda negatif gördüm. Marka model farklı oluyor. Takılmayın kanda çıktıktan sonra
senemtolga cnsubtlcnc evet ben kan verdim öğlen akşama sonucum 444 çıkmıştı. Kan verdikten sonra eve geçerken test aldim yaptim. Negatifti cok şaşırmıştım. Acabaya düşmedim değil. Fakat akşamına 444 çıkmıştı sonuç ilginçti.
akcammmmm zerya123 merhaba bende 6 haftalık hamileyim ilk yaptığım test silik çıkmıştı hatıra olarak saklarım diye aynı testten bir tane daha vardı yaptım negatif çıktı anlayamadım birde stres oldum yani
zeyyynep kan pozitifse idrara gerek yok ben 600 küsürle bebişimi öğrenirken idrar testi negatif çıkmıştı😀
Mutlu_Bir_Anne3 cnsubtlcnc Merhaba, hayırlı olsun. Kan testi daha kesin. Doktorlar da kan testini baz alır. İdrar testlerinde bozukluk olabiliyor bir de çok küçükse göstermeyebilir, idrar testlerinde erken gebelik testleri sabah ilk idrarla yaparsanız çıkar.
zerya123 akcammmmm kanda çıkıp 2 katı oranda artış varsa markadan kaynaklıdır . Avox mesela 2 defa yanlış pozitif verdi.
akcammmmm zerya123 beta hcg ye iki kez bakıldı 9 aralıkta 1400 çıktı 12 aralıkta 3400 çıktı ardından 15 aralıkta kontrole gittim kese göründü şimdi Salı günü randevum öyle çıkınca telaşlandım tabi birşey mi oldu diye