Merhaba ben adetime 6 gün kala kan verdim 74.3 cıktı sağlık ocağında verdim aile hekimi git cuma günü gel yine kan ver yükselme varmı dedi bu sefer cuma günü gittim yani adetime 3 kala da verdim kan 536 çıktı normal mi sizce bugün sağlık ocağına gittim doktor değerin neden yavaş yükselmis bişey diyemem dedi bir kadın doğuma git
Kese varmı yokmu baktır tahlil yap geri bana gel göster dedi acaba hamilelik yokmu içime kuşku düştü