Emineeh ben de 14+2 yim inanılmaz gribim hapşırmaktan başım ağrıyor gözlerim şişti. Bademciğim nasıl ağrıyor 😢 tuz,elma sirkesi bir bardak suya yaptım gargara yapıyorum biraz iyi geliyor. Parol içiyorum. Başka da elden birşey gelmiyor bol mandalin ve portakal yiyorum daha 10 gün önce grip olmuştum antibiyotik kullanmıştım. Evde olduğum halde nasıl böyle hasta oluyorum aklım almıyor 😢😢😢