Herkese merhabalar 17 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ilkini özel hastanede normal doğum yaptım şimdi özel hastanede doğum fiyatları malum eşimin de işleri çok durgun olduğu için özel hastaneyi karşılamayacağız gibi duruyor devlet hastanesinde doğum nasıl olur pek bi bilgim yok sizlerin tecrübelerinden faydalanmak istiyorum muhtemelen Cemil taşçıoğlu şehir hastanesi (eski adıyla okmeydanı SSK ) hastanesine giderim evime yakın fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi yazarsanız sevinirim:)