Benibirakma hamilelikten önce ilaç kullanıyordum bebek için doktora danışıp bıraktım. Şuan 25+3 haftalık hamileyim Bi sorun yaşamadık şükür arada takıntı yapıp uyuyamadığım oldu sadece. Kendi kendimi iyi etmeye çalışıyorum beni üzen insan ve olaylardan uzak durmaya çalışıyorum daha önce insanlara cevap vermez içime atardım hastalanırdım. Artık içime daha az atıyorum karşımdakine cevap veriyorum bide dua ve namaz kuran bunlar insanı manevi yönden güçlendirir tavsiye ederim