Rabia3853 Kac saat uyusuk kaliyor bacaklarimiz
Herkeste değişken bence bu durum ben çok erken çözündüğüm için ağrılarım da çabuk başlamıştı🥹
hiç bişey hissetmiyorsun sadece bebek doğarken biraz sallanıyorsun😅hiç ameliyat olmayan ben bile çok rahat geçirdim.Tek dikkat etmen gereken kısım şu ameliyata başlamadan önce üstteki ışıktan yansıyor onu kontrol et duruma göre güzel kapatsınlar o konuda uyar izlemek gibi bi hata yapma .Epidural sezaryen oldum çok konforluydu:)içini ferah tut