asya8melek yesimd31 benim iki kızım var çin takvimi ikisine de erkek dedi kan değişimi denedim ikisi de tuttu bakalım sende ne olacak sonuç 😅💞
yesimd31 asya8melek bende merak ediyorum aslında 4 kızım 1 oğlum var gönlümdeki başta hayırlı sağlıklı olması sonrası bir oğlum daha olsun çok isterim
Papatya-18 asya8melek bacak arasını göstermiyor diyor doktorlar hep kıza benziyor büyük ihtimalle kiz diyorlar
bebekbay asya8melek bana da bakarmısın rica etsem Eşimin 20.07.2000 Benim 29.11.2003 Son adet tarihimin ilk günü 7 ekim
asya8melek coffeeholic anne babanın doğum tarihi ve gebe kaldığın tarihe göre bakıyorlar en son kimin kanı yenilenmişse bebek o cinsiyette oluyo diyorlar
coffeeholic asya8melek 10 ekim sat (hangi gün gebe kaldığımı bilmiyorum) 21.07.92 eşim 12.01.93 benim, banada bi tahminde bulunabilirmisin?
asya8melek coffeeholic valla canım belli olan beş on kişiye yaptık hepsi tuttu ama bakalım hakkında hayırlısı olsun