Mucizem_63 benim ikizlerim de 32+2 de doğdu. İlk bi kaç gün entübelerdi şuan solunum desteği almıyoruz bugün 12. Gün.
Oğlum 2160 gr doğmuştu şuan 2100 gr.
Kızım 1870 gr doğmuştu şuan 1770 gr.
Bende dört gözle çıkmalarını bekliyorum hergün 3-4 defa gidiyorum ama yeni biberona geçiş yaptılar.
İnşallah sağsalim bebeklerimize kavuşuruz biran önce. 🙏🏻